wtorek, 4 września 2012

PRIMIEREM BĘDEM

W mojej szkole zmiany, Vice na urlopie, Eks-Dyra na urlopie, wcale nie narzekam, że mamy już trzecią z kolei polonistkę, w ogóle...

a-be uważa, że preferuje dziwny rodzaj rozrywki (to przy okazji wcześniejszego postu) i pyta, czy chce w przyszłości politykować :) Heh, moja mam już ze dwa lata temu stwierdziła, że będę politykiem i skwitowała to wywróceniem oczu, a jak dziadek to usłyszał, to miał minę jakby myślał "przejdzie mu, a jak nie, to..." (ma uczulenie na Mordy Polityczne).

Szczerze? Chciałbym kiedyś startować do sejmu i koniec końców być premierem :), jednak najpierw szkoła, studia, doświadczenie - na polityku ciąży ogromna odpowiedzialność (chociaż z tych naszych 460 posłów chyba niewielu sobie zdaje z tego sprawę), więc trzeba się przygotować do roli "reprezentanta narodu".

A co, Stała Komentująca, głosowałabyś? A inni skryci Czytelnicy? :)

2 komentarze:

  1. Czuję się wyróżniona ;) Ale czasem czuję się jak stalker, wiecznie tylko ja i ja w tych komentarzach, o.
    Czy głosowałabym? Jak przedstawisz jakieś sensowne rzeczy, to owszem. Bo tak w ciemno, tylko dlatego, żeś "nasz", tęczowy, nie bardzo. Biedroń, te sprawy, wiesz...
    Właściwie to podziwiam odwagę. Ja to bym się bała, że nie wytrzymam i strzelę w mordę jednego z drugim.

    Stała Komentująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 yr old Nuclear Power Engineer Thomasina Marquis, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Bright Leaves and Macrame. Took a trip to Boyana Church and drives a Horch 853A Special Roadster. Kliknij po wiecej info

    OdpowiedzUsuń