sobota, 5 maja 2012

TU patrz, projekt ustawy o zmianie płci nowy się ukazał. Aż mową Yody mówić rozpocząłem.

Ruszy się coś? Jak się ruszy to z radości będę po suficie skakał. 

UWAGA!
Nie od dziś wiem, że Polacy o transseksualizmie mają  wiedzę raczej ujemną. Zapraszam więc do pytań, zadawajcie je pod tym postem a za tydzień napiszę odpowiedzi. Nie obchodzi mnie, kto te pytania zada, możecie anonimowo, tylko proszę bez chamstwa. Może uda mi się rozwiać kilka wątpliwości. Zadawajcie jakie chcecie pytania, najwyżej nie odpowiem :)


Mam dziwnie wrażenie, że chce zrobić coś, co należy do obowiązków nauczycieli i wychowawców :/

2 komentarze:

  1. Ja tak trochę nieśmiało, bo nie chcę w życie komuś nosa wtrącać... Jak to jest mieć te naście lat i być transem? Pytam ogólnie i o wszystko - jak rodzice, szkoła, Ty sam jak się czujesz w tym wszystkim, jak inni się zachowują wobec Ciebie? Pytam tak bardziej w kontekście bycia nie-dorosłym, bo szerzej mniej więcej się orientuję.
    a-be

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to wygląda z wyglądem , ubraniami .. to musi być skomplikowane.. A wszystkie naturalne sprawy ?

    OdpowiedzUsuń