niedziela, 16 października 2011

TRAWKA

DZISIAJ MÓJ 100 POST! 
Mało brakło, a bym to przegapił jednak dobry wujek Blogger mi o tym przypomniał. Będzie bez tortów i świeczków, za to temat dla młodzieży szczególnie ważny :)

TRAWKA

Po ogłoszeniu wyników wyborów (szkolne wygrały Palikoty) zaczęliśmy się w szkole zastanawiać nad jedną kwestią. Zalegalizują marihuanę, czy nie?

Nie jestem człowiekiem, który ma ochotę cokolwiek popalać. Ba, ja nawet nie mam ochoty na picie czegoś mocniejszego od energy drinka. Czy legalizacja trawki ma sens?
1. Jak to powiedziała Panna P. - jak będą chcieli palić to będą palić bez względu na zakazy. Mógłbym się nawet pokusić o stwierdzenie, że część pali dlatego, że to jest zakazane.
2. Czy naprawdę panowie pałacjanci (tfu, policjanci) nie mają już nic do roboty? Równie dobrze mogliby z całą brygadą antyterrorystyczną napadać na gówniarzy palących pod szkołą papierosy. Tylko po co? Ściganie handlarzy, wytwórców i posiadaczy kosztuje sporo kasy. A to wszystko i tak przypomina pracę Syzyfa.
3. Do kiedy trawka będzie nielegalna? Do momentu, w którym powstanie silne lobby, które wyjaśni politykom, że na "miękkich" narkotykach można zarobić taką samą kasę jak na papierosach. Już nie mówiąc o tym, że po opodatkowaniu trawki część kasy będzie płynęła do budżetu.

Mówi się o tym, że trawka jest niezdrowa, że przybędzie nam narkomanów do leczenia za publiczne pieniądze, że dzieci się zniszczą...
Mam propozycję. Zdelegalizujmy papierosy. Przecież są niezdrowe, uzależniają, a tych z rakiem płuc też leczymy za publiczne pieniądze. A dzieci będą odcięte od tych brzydkich dymków...

To ostatnie to jest największa z możliwych bzdur. Podobno fajki sprzedają dopiero wtedy, gdy ktoś skończy osiemnaście lat. To ja jestem ciekaw, skąd ma je jakaś połowa (mniej/więcej) klasy. Część z nich to już kilkuletni palacze. Czy jakiekolwiek zakazy powstrzymają ich od chodzenia "na fajkę"?
Nawet gdyby wprowadzono prawo pozwalające legalnie sprzedawać trawkę osobom powyżej osiemnastego roku życia, to i tak paliliby ją znacznie młodsi. I palą, teraz też. I gówno z tym można zrobić, patrz punkt 1.
Czy uważam, że powinno się zalegalizować miękkie narkotyki? Dlaczego nie? Młodych i tak prędzej wykończy alkohol niż popalanie tego czy owego.


Ludzie, co wy wyszukiwarkę wpisujecie... W tym tygodniu:
1. trans palikot
2. trans w sejmie
3. galeria tranwescyta w sejmie (szczerze? nie wiedziałem, że mamy transwestytę w sejmie, dzięki za wiadomość)
4. trans u palikota
5. anna grodzka wybrana przez przypadek
Anna Grodzka ma wzięcie, nie? Podniecają się nią jak parówkami za PRLu. I dobrze. Może uda jej się przekonać kawałek świata, że jesteśmy normalni :)
Za to dziś znalazł mnie ktoś żądny wiedzy. Ot co wpisał: "reformy,które próbował wprowadzic august iii sas".  No pięknie, pięknie, trza się uczyć, miłe dzieci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz