piątek, 16 listopada 2012

PRAWDA, CAŁA PRAWDA...


Nasze społeczeństwo ma schizofrenię. BTW, uwielbiam tłumaczenia typu:
A: Uderzyłeś mnie pięścią w nos!
B: Ale to nie moja pięść!
A: Ale jest przymocowana do twojego przedramienia!
B: To jeszcze nie znaczy, że jest moja! 

No dobrze, na dziś wystarczy, wracam do "Pulpecji". Mój mózg wyłączył się po dzisiejszych dwóch godzinach polskiego. Ruda Małpa przekonywała nas dzisiaj, że tylko ona ma racje, a my jej nigdy nie mamy, a jak mamy, to jej nie mamy, bo popatrz na punkt pierwszy. Uwielbiam... Zwłaszcza, że Ruda Małpa po polsku mówić nie umie, a lektury to zna ze słyszenia. Logiki w notatkach, które dyktuje, to już nawet nie próbuje szukać...



4 komentarze:

  1. Współczuję, język polski jest świetny. Ale - jeśliś się urodził inteligentny, polski umiesz, nieścisłości widzisz, to przecież sam nauczyć się dasz radę, polski zignoruj, a ocena... kto by tam patrzył na ocenę.

    a-be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę lekcji i moja klasa będzie chodzić do mnie na fakultet (ironia)
      A wiesz, co jest najlepsze? Ta babka sprawdza matury. Wyrazy współczucia dla wszystkich, których matury wpadną w jej łapska.

      Usuń
    2. No, grunt, że wasze raczej nie. Czyli - raczej nie jest najgorzej na świecie, tak myślę. Dawaj korepetycje, jeszcze na niej zarobisz :D
      Oj, no, przy kluczu odpowiedzi ciężko coś samemu sknocić.
      a-be

      Usuń
  2. skoro polski jest taki a nie inny to dlaczego nic z tym nie zrobicie? jakaś rozmowa z wychowawcą, rodzicami, petycja whatever :)

    OdpowiedzUsuń