wtorek, 17 lipca 2012

COŚ KONTROWERSYJNE

Noż kurwa! Ile można?!

Proszę, moje drogie Anonimowe Trollątka, uczcie się od waszego Mistrza jak się obraża ludzi! O, TUTAJ. Co to, kurwa jest?! Jak człowiek mówiący takie rzeczy do drugiego człowieka może być politykiem, może sprawować funkcje publiczne?!

Oczywiście, nie ma mowy o dyskryminacji! Absolutnie! Przecież takie COŚ nie ma zagwarantowanej ochrony praw, a Mistrzu tylko wyraża swoje poglądy na kontrowersyjne zjawisko społeczne! Ale jaki miał cel? Chyba tylko jeden: obrazić i zmieszać z błotem!

Ja też jestem takim "COSIEM". I nie przechwalam się tym, ja po prostu chce żyć jak człowiek i jak każdy człowiek chce mieć zagwarantowane, że państwo chroni mnie i moje dobre imię! Jak każdy człowiek chce być szczęśliwy! Tak, COŚ też jest człowiekiem!

Przemilczałbym głupotę i niedouczenie Mistrza, gdyby nie to, jak wielu go popiera, jak wielu przyklaskuje jego pomysłom, a nawet jeśli tego nie robi to zgadza się z tym, co powiedział o pani Grodzkiej. Mistrzu to nie wyjątek, to plaga, a my, COSIE, potrzebujemy ochrony państwa.

Panie Korwin-Mikke, zaręczam, że są ludzie (w tym niżej podpisany) którzy zrzygaliby się jakby dotknęło ich takie prawicowe coś jak pan.

1 komentarz:

  1. Hej, nie przejmuj się tak. Toż to tylko Korwin - a wszyscy wiedzą, jaki jest Korwin i szczytem głupoty jest brać go na poważnie. Owszem, to przykre, co powiedział, to obrzydliwe, ale tylko potwierdza opinię o sobie, że jest tympym prawicowcem bez mózgu. Ale pewne pocieszenie w tym, że chyba nawet prawica nie traktuje go już poważnie.
    Wiesz, dobrze, że to tylko Korwin, a nie ktoś, kto ma jakiś realny wpływ na rządzenie...

    ...ale z drugiej strony - to i tak boli, zdaję sobie sprawę.

    OdpowiedzUsuń