czwartek, 12 stycznia 2012

Wreszcie wyrok za stan wojenny. Czy jestem usatysfakcjonowany? Nie. Dlaczego? Bo osiemdziesięcioletnie dziadki siedzące na ławie oskarżonych to nie jest widok, który chciałbym widzieć w państwie prawa. Zwłaszcza, że byli sądzeni za wydarzenia przed 30 lat w momencie gdy od 20 mamy pełną suwerenność.
Guantanamo skończyło 10 lat. Happy birthday. Walczmy dalej z terroryzmem metodami terrorystów. Przecież agresja wcale nie rodzi agresji. Do kurwy nędzy, czy Amerykanie muszą być pępkiem świata? A i przy okazji, im wcale nie chodzi o ropę. W ogóle. Absolutnie. 
W takim Afganistanie siedzą od 10 lat i nadal się tam kamieniuje kobiety. A podobno przyszli przynieść pokój uciśnionym. 
Dlaczego w imię polityki i pieniędzy mamy zapominać o dobru?

- W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego, zgrzeszyłem, zabiłem taliba, idę zabijać dalej, przebaczysz mi, Panie?
- I co może jeszcze frytki do tego?

Pierdoleni hipokryci spod znaku pasków i gwiazdków.

Powiedzcie mi, skąd się biorą tacy ludzie, jak ta pani rzeszowska ginekolog. Jakbym był bardziej wredny, mógłbym się nawet pokusić o stwierdzenie, że sprawa nadaje się nie tyle do sądu, co do psychiatry. Zamiast tego zacytuję Draginę Łucką - „antysemityzm to niepoczytalność”*

Suski robi wiochę w Sejmie. Nie mam słów, zacytuję Piękną Pannę O., która na ostatnim „prawie”** na pytanie co to jest Sejm odpowiedziała: „burdel na kółkach przy Wiejskiej”. Krótka definicyja, a jaka prawdziwa ;)
Czy żeby dostać się do PiS trzeba mieć IQ poniżej 90? Chyba po to, by Jedyny Słuszny Prezes nie czuł się zagrożony na swym tronie. Prezesie i Świętej Pamięci Aliku, nie idźcie tą drogą!

Słyszeliście to? Połączenie metalu i muzyki poważnej to najlepsze, co mogło się przydarzyć światu :)

* Michał Choromański „Schodami w górę schodami w dół”.
** Prawo to w naszej szkole przedmiot zwany również „edukacją prawniczą”. Autorski program Pani Profesor O Pięknym, Szerokim Uśmiechu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz