wtorek, 17 maja 2011

DZIAŁAM W SZKOLE!

Piękna Panna O. rozpisała się w komentarzach - jestem zaszczycony! : )

Pozdrowienia dla Anonimowego transa m/k z komentarzy. Miło, że "branża" mnie znajduje :)

Dzisiaj jest MIĘDZYNARODOWY   DZIEŃ   WALKI   Z   HOMO - I   TRANSFOBIĄ, ustanowiony w rocznicę wykreślenia homoseksualizmu z listy chorób WHO (Międzynarodowej Organizacji Zdrowia). Było to 21 lat temu, 17maja 1990. I teraz ja się pytam: co jest tak trudnego w zaakceptowaniu tego stanu rzeczy? Czy nie można wreszcie w tych naszych ukochanych szkołach uczyć o tym, co mówi nauka, a nie tradycja i Kościół? Gdzie my, kurna, żyjemy? W Zasiedmiogórobekistanie?

Wraz z zakochaną Panną P.* postanowiliśmy, 
że uświadomimy naszą klasę :)
Oto efekt:
Żuczek mój, dolny napis Panny P., zdjęcie wykonała Panna O. swoim wypasionym telefonem - praca zbiorowa.

Takie coś zobaczyła dzisiaj nasza wychowawczyni wchodząc do sali :) Rzuciła mi dość dziwne spojrzenie - nie wiem czy jej się podobało. Ale chyba jej się trochę ciśnienie podniosło, ale dyskusji nie zaczęła.

Nie wiem, czy już wspominałem, dlaczego pałamy taka miłością do żuczków - nasza wychowawczyni tak do nas mówi ("ach, żuczki, wy, żuczki"), więc rysuję jej na tablicy żuczki okolicznościowe - kiedyś był np. Żuczek Ślązak.

Reakcja klasy mnie dość zaskoczyła - zero negatywnych komentarzy (no chyba, że czegoś nie usłyszałem, siedząca w tyle  Panna P. mnie w takim razie musi uświadomić). Kolega się tylko zapytał, czy serio i dlaczego dziś, inny kolega się tylko odwzajemnił pisząc na tablicy, że 30.05 dzień bez stanika (Panny pamiętają? :)). Czyli jest dobrze.

A oprócz tego - dzisiaj moje imieniny (Sławomira), w niedziele komunia mojej siostry (jak iść do kościoła i nie iść do kościoła? Mam nadzieje, że pogoda będzie pasowała ludzikom sterczącym pod bramą).

* chyba powinienem zacząć pisać "Pani P." - zakochana tak się pięknie uśmiecha do swego Pana S. ...

4 komentarze:

  1. Tu trans z poprzedniego komentarza
    Przyznam się zupełnie szczerze,że nie miałam pojęcia że to dzisiaj O.O
    Wiedziałam że gdzieś w maju taki dzień jest,miałam nawet sprawdzić któregoś a to dzisiaj... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak wzrok naszej kochanej pani wychowawczyni na tego żuczka wyglądał morderczo.Szkoda że nie wdała się w żadną dyskusje - przynajmniej by się coś działo na tych historyjach. A no i wszystkiego najlepszego z okazji imienin SŁAWKU!, sorry że tak późno ale ja mam czasami Alzheimer'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a właśnie,mój blog,zajrzyj jak będzie ci się nudziło:
    http://transowa.blogspot.com/
    komentarz Panny O. mi przypomniał,najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm :) może mimo wszystko masz kulturalnych znajomych w klasie i wbrew pozorom szanują to kim jesteś i kim się czujesz jeśli o tym wiedzą lub chociaż się domyślają. Osobiście wg mi to nie przeszkadza:) Akurat w dzien w którym to napisałeś nie bylo mnie w szkole a ciekawa w sumie jestem jak zareagowala nasza wychowawczyni i jak by to było gdyby ktoś poruszył ten temat homofobi i transfoni.

    OdpowiedzUsuń