czwartek, 27 stycznia 2011

ANONIMY WY MOJE

Za zdziwieniem odkryłem komentarze pod postami. I teraz sobie z nimi podyskutuję, a co.

Jakiś miły Gall Anonim stwierdził/a pod postem z 9-go października:
A może skoro bierzesz się za temat Biblii to powinienes lepiej go przestudiować... :]
Bo jak sam zamieściłeś cytat: "jak ktos jest głupi i chce być głupi, to nie powinien do tego używac religii..."...
Pozdro
Może już się tu nie pojawi (a szkoda by było), ale chciałbym, żeby zakutalizował/a pojęcie "głupota".
Drogi Anonimie, nie twierdze, że doskonale znam Biblie. Mam za mały staż w jej czytaniu, żeby móc tak powiedzieć, jednak chciałbym ją poznawać, a nie zasłaniać się gotowymi sztandarami i tym co stwierdza na niej podstawie inni, bo to właśnie nazywam głupotą. Głupota to dla mnie stanie w miejscu i korzystanie z gotowych wzorców. Ja nie chce być głupi - chcę wierzyć w coś, co pozwala mi żyć z zgodzie z sumieniem, a że często znajduje powody do takiej wiary właśnie w Biblii, to uważam, że mam prawo publikować je na blogu.
Swoją drogą, nie wiem, do czego Anonim się przyczepił/a - do moich poglądów, do tego, że czytam Biblię ignorując nauki Kościoła czy może do tego, że wyciągam wnioski z jej czytania na bieżąco (a ja lubię sobie podsumowywać po kawałku), bez znajomości całości.

Natomiast drugi Anonim pisze pod tym samym postem:
Ktoś tu Jest nieźle popierdolony. Pjona!
Pamiętajcie Myjcie Dupy!
I teraz nie wiem - czy nie zauważył/a napisu "transsksualista k/m" i uważa mnie za geja, czy wrzucił mnie razem ze wszystkimi LGBT do miłośników seksu analnego, czy po prostu nie wie, co to transseksualizm. No chyba, że to po prostu był banner reklamujący czystość - jeśli tak, to uspokoję szanownego Anonima, myję pupę codziennie.
Co do stwierdzenia, że jestem popierdolony nie będę się kłócił - według mnie coś takiego jak normalność nie istnieje. Są tylko ludzie mówiący wprost co myślą i ludzie, którzy się za nimi kryją.

Następny Anonim (co wy macie z tą anonimowością? Komuna się skończyła, piszcie choć imiona!):
Masz cycki ? Masz
Masz Cipsko? Masz
Jestes Babą? Jestes
To ja sie pytam o co Tu kurwa chodzi? xD nie ograniam , jetsescie jacys popierdoleni.
I o tym właśnie pisałem jako o niedouczeniu. Drogi Anonimie, jeśli nie ogarniasz, to trzeba z tą niewiedzą walczyć ogniem i mieczem! Polecam stronę www.transfuzja.org - mają tam świetne definicje tego, co to jest transseksualizm, transgenderyzm czy transwestytyzm (a wszystko to mieści się w rubryce "transpłciowość"). Są tam też artykuły i opowiadania, które świetnie wyjaśnią każdemu chętnemu istotę transpłciowości. Dla jeszcze mocniej zainteresowanych polecam stronę www.transseksualizm.pl - jest to forum transów, raczej przeznaczone dla nich, ale jak ktoś ciekaw, to zapraszam.

Cieszę się, że komentarze w ogóle się pojawiają, ale zachęcam komentujących do lepszego poznania istoty transseksualizmu (niekoniecznie od strony kościelnej). Zwłaszcza, jak nie ogarniacie :)

1 komentarz:

  1. Cześć
    fajnie, że poruszyłeś temat komentarzy ;)
    Ja ich nie rozumie. Ci ludzie są nietolerancyjni i tyle.
    Nie powinni czytać nawet z nudów takich stron i tak komentować.

    OdpowiedzUsuń