środa, 2 czerwca 2010

TAK PO KOLEI...

Spóźnione wszystkiego najlepszego dla Ygi Kostrzewy i Anki Zet z okazji 15 lecia pożycia narzeczeńskiego!

Wczoraj oglądaliśmy na polskim "Listę Schindlera". Film świetnie zrobiony, poruszający. W pewnym momencie myślałem, że się rozpłacze... Dziwi mnie tylko, że w Polsce wciąż bardziej jest znany Schindler, a nie Irena Sendlerowa, która uratowała znacznie więcej żydów, a zwłaszcza żydowskich dzieci, niż Schindler.

Z tematów wojennych: właśnie słucham piosenkę Sabatonu pt. "Uprising". Gorąco polecam. Tym razem Sabaton zajął się tematyką Powstania Warszawskiego.

Zgadzam się z Palikotem. Telewizja publiczna to jedno wielkie g... Dobrze powiedział, że "w domu publicznym dostaje się to za co się zapłaci", a w telewizji publicznej to co podsunie władza. W sobotę (chyba) puszczono materiał z przygotowań do marszu dla rodziny, czy coś takiego. TVP, fakty godz. 12:00. Zwykle materiał trwa minutę, a oni nagle przez trzy minuty pokazują rodziny z hasłami: "zakaz aborcji, małżeństwo tylko między kobietą i mężczyzną, precz z in vitro". A jak była Manifa 8.03 to pokazali minutowe nagranie i sondaż pt. "czy popierasz związki partnerskie". Nasza kochana, zeszmacona TVP jest telewizją nastawioną na konserwatywnego widza głosującego na PiS. I dlatego abonament RTV to jedna wielka bzdura.

17.07 EUROPRIDE W WARSZAWIE! Parada Równości znana w całej Europie po raz pierwszy zawita w tej części Europy. We wszystkich poprzednich edycjach najwięcej kasy wystawiało miasto, w którym ta parada się odbywała, ale Warszawa (mimo, ze przyniesie jej to wielkie zyski) nie chce dać ani grosza. A pielgrzymki Wojtyły i Ratzingera sponsorowało całe społeczeństwo. I gdzie tu równość?

22.05 był ślub kuzyna, siedziałem z siostrami i ciocią przez półtora dnia. Mała w tym czasie zrobiła dwie kupy i to ja musiałem ją przebrać. Bo cioci nie wolno, bo by się coś małej stało, jakby ją ciocia bez pampersa zobaczyła. Ale tak poza tym to było fajnie.

Mniej fajnie w szkole. Moje świadectwo będzie najgorsze w całej mojej szkolnej historii. A ja się chcę do LO dostać. Pięknie...

I jeszcze jedno. Wkurza mnie ta kampania prezydencka. Ja chce jakiejś merytorycznej debaty, porządnego programu itd. Ale! Jak mamy wybrać prezydenta pod względem tego, z jakiej jest partii i jakie ma poglądy, to trzymam kciuki za Grzegorza Naieralskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz