poniedziałek, 28 grudnia 2009

5, 4, 3, 2, 1...

Założyłem bloga żeby coś ze sobą zrobić. A muszę coś ze sobą zrobić, bo inaczej wyląduje na kozetce u psychiatry.

Jestem transseksualistą. Wyglądam jak dziewczyna, mam co miesiąc okres, a "w środku" jestem chłopakiem. Moja płeć psychiczna nie zgadza się z moją płcią fizyczną. Zakochuje się w dziewczynach, myślę "z męskimi końcówkami" i zostawiam skarpetki na środku pokoju. Przykłady można mnożyć.

Tak poza tym jestem liberałem (nie, nie jestem za PO, bardziej za SLD). Nawet trochę chciałbym zostać politykiem, ale o tym pomyśle po studiach. Zdecydowanie jestem za małżeństwami osób tej samej płci, popieram in vitro i obecne przepisy o aborcji. I bardzo lubię posłankę Joannę Seneszyn.

Dlaczego Skunks?
Bo z daleka wszystko wygląda ok ("masz fajną rodzinę, masz fajny dom" itd) a z bliska to sam smród. Kłótnie z rodzicami, kłótnie z samym sobą.
A poza tym, wyglądam na spokojną osobę mnie coś wkurzy to idą straszne dymy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz