poniedziałek, 23 września 2013

ODBIŁO MI

I to nie pierwszy raz, bo pierwszy raz mi odbiło, jak założyłem tego bloga. Otóż stworzyłem jeszcze jednego bloga poświęconego tematyce powstania listopadowego, bo mnie zafascynowało :)

TU on ci jest.

Jeśli któregoś z moich Czytelników również interesuje ten temat tudzież posiada jakieś ciekawe informacje na temat powstania (z bibliografią oczywiście) to zapraszam do współtworzenia bloga.

Oczywiście tego bloga nie mam zamiaru zaniedbywać, choć ostatnio wpadłem w małego doła i rzygam, jak patrzę na polityków, piłkarzy, siatkarzy, dziennikarzy. "Jeden z dziesięciu" nadal jest zajebisty i to jest jakieś światełko w tunelu.

A! Mówiłem już, że pani minister edukacji mnie denerwuje i że to co robi z przedszkolami to zbrodnia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz