środa, 11 lipca 2012

RedTubeLive

 Dostałem wczoraj kosza i mogę być nerwowy : )

Miał ostatnio miejsce wysyp komentarzy w stylu "Pedały - aberracja jest uleczalna". Może i bym zareagował, ale mi się nie chce reagować na wyzwiska małych niedouczonych gówniarzy, którym brakuje odwagi i honoru do tego, żeby się podpisać. Innymi słowy, bardziej dla Ciebie i Twojego poziomu, Panie Anonimowy, odpowiednimi, chędoż się.

I w ten sposób radzę sobie z codziennością. Olewam ją ciepłym moczem. Ok, lecimy dalej.

Mieszkam w dzielnicy oryginalnej, pełnej różnorodnej fauny (dresiki płci obojga) i flory (petunie na przykład). Przyzwyczaiłem się już do wyrostków w wakacje pijących piwo w piaskownicy po blokiem. A trzeba powiedzieć, że "podwórko" mieści się między czterema blokami i dźwięk się roznosi tak dobrze, że słychać czy ktoś zapiernicza w klapkach czy w sandałach.

I tego, że dźwięk się roznosi nie rozkminiła pewna parka, która postanowiła dość gwałtownie okazać sobie miłość. Innymi słowy dobrze ponad 100 osób miało RedTubeLive. A panią było słychać aż za dobrze...

Jestem zdeczka popaprańcem, więc skojarzyło mi się to literaturą, a mianowicie z "Grą o tron" G. R. R. Martina w której wędrowne plemię Dothraków (prymitywne i szerzące kult siły) miało taki zwyczaj, że wszystkie ważne rzeczy (typu noc poślubna) wydarzają się poza namiotem. Dothrakowie w ogóle lubili uprawiać seks na oczach innych. Cóż. Co plemię to obyczaj.

No RedTubeLive już było, pół godziny później przez to samo podwórko szedł facet. Nie wiem, ile wypił ale było tego dużo i miało inne niż mleko procenty. Pan radośnie sobie śpiewał, a głos zdecydowanie w operze trenował, bo mi wszystkie pająki ze ścian pospadały.

Zamknąłem okno zanim mi się skojarzył z jakąś postacią literacką...

Tak więc, jeżeli nocą chcecie mieć RedTubeLive i Pavarottiego pod blokiem, zapraszam na Osiedle Tadeusza Kościuszki w Jaworznie. Wrażenia, których się nie da zapomnieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz